مادر شهید والامقام حسین نوچه ناسار، از شهدای سمنانی دوران دفاع مقدس به روح بلند فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پیکر حاجیه فاطمه سلطان پاکدل، مادر شهید والا مقام حسین نوچه ناسار ۳۰  مهرماه در سمنان تشییع و در کنار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

بانو حاجیه فاطمه سلطان پاکدل، بعد از شش سال مبارزه با بیماری کلیوی در بیمارستان کوثر سمنان دارفانی را وداع و به لقاءالله پیوست.

پیکر مادر شهید والامقام حسین نوچه ناسار از گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) به سوی آرامگاه ابدیش در امامزاده علی بن جعفر (ع) تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

همچنین مراسم تذکر این ام الشهید نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در هیات انصار جنب گلزار شهدا سمنان برگزار خواهد شد و علاوه بر آن مراسم سوم و هفتم او نیز دوم آبان‌ماه در همین مکان معنوی برگزار خواهد شد.

سیدعباس دانایی - فرماندار سمنان - با حضور در جمع اعضای خانواده شهید حسین نوچه ناسار حضور یافت و درگذشت این ام اشهید را تسلیت گفت.

فرماندار شهرستان سمنان با بیان این‌که والدین شهدا، نعمتی ماندگار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تصریح کرد: مردم ایران هیچ‌گاه ایثار و فداکاری پدران و مادران شهدا را در آبیاری نهال انقلاب که با تقدیم خون فرزندان‌شان  انجام دادند، فراموش نمی‌کنند و برای همیشه قدردان گذشت خانواده‌های شهدا خواهد بود.

دانایی به همرزمی خود با شهید والامقام حسین نوچه ناسار اشاره کرد و افزود: شخصیت و منش این شهید زبان‌زد بود.

دانایی با اذعان به این‌که اطاعت از ولایت و تاکید بر اجرای فرامین امام راحل از اعتقادات قلبی شهید حسین نوچه بود، گفت: شهادت در راه خدا و رضوان الهی، اجر و هدیه خداوند به شهدا بود.

او تربیت فرزندانی خداجو و مدافع اسلام و انقلاب را ثمره تلاش‌های این مادر شهید دانست و اظهار کرد: ثمره زندگی پربار این مادر اشهید، تربیت فرزندانی است که همواره خادم انقلاب و نظام بوده و هستند.

فرماندار سمنان تصریح کرد: فرزندان این مادر شهید، همواره در مسیر اطاعت از ولایت از هیچ تلاشی دریغ نکردند، بنابراین حقیقتا این مادر با تقدیم یک شهید، یک جانباز و دو رزمنده در دوران هشت ساله دفاع مقدس، دین خود به انقلاب و اسلام را به بهترین نحو ادا کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس